خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) از برگزاری مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا دانش آموزان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۵۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) گفت این برنامه با هدف کشف استعدادها و پرورش علمی و فرهنگی دانش آموزان در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله)و به صورت گروهی در پایه ششم ابتدایی و دوره متوسطه اول در یک رشته واحد به عنوان علوم پایه متشکل از دروس ریاضی و علوم و در دوره متوسطه دوم در رشته های علوم ریاضی،علوم تجربی،علوم انسانی و علوم کامپیوتر و برنامه نویسی،پژوهشی و کار آفرینی،با حضور ۲۶۹ تیم ازاستان ما به صورت همزمان با سراسر کشور به رقابت پرداختند.

حسینی نیک افزود تعداد ۳۷۱۰ نفر در قالب ۷۴۲ تیم در این لیگ شرکت داشته اند ، که ۲۶۹ تیم آن به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی یادآور شد؛ لیگ علمی پایا بزرگترین مسابقه گروهی در کشور و جهان اسلام است که در این بستر دانش آموزان توانمند در یک رقابت سالم می توانند تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند که به این امر باعث شکوفا شدن هوش و استعداد های نهفته و افزایش مهارت در حوزه های علوم مختلف،نحوه تعامل گروهی و استفاده از تفکرات یکدیگر می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار