خبرهای داغ:
در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروزبه صورت فوق‌العاده برگزار شد، اعضای شورا از پاسخ‌های شهردار قانع شدند.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۳۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروزبه صورت فوق‌العاده برگزار شد، رأی‌گیری اعضای شورا در مورد اقناع یا اقناع نشدن از پاسخ‌های شهردار انجام شد.

پس از اعلام قانع نشدن سید محمد علی پورموسوی عضو شورای مطرح کننده سؤال از پاسخ شهردار رای گیری درمورد اینکه "اعضای شورا از پاسخ شهردار قانع نشدند" انجام شد.

در فرآیند رأی‌گیری پنج عضو شورا موافق و هشت عضو مخالف بوده‌اند بنابراین هشت عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع شدند.

به گزارش بسیج، سید محمدعلی پورموسوی عضو شورای شهر اهواز چندی پیش طی نامه ای طرح سوال از شهردار اهواز را به رئیس شورا داد تا روال قانونی آن انجام شود.

وی در این نامه به استناد به ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران از رضا امینی خواسته بود تا به سوالات عنوان شده پاسخ دهد.

عدم تعیین مدیر عامل قطار شهری، عدم تعیین مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری، عدم پیگیری طرح خیابان نهج البلاغه، ساماندهی ورودی‌های شهر و آسفالت معابر برخی از سوالات عضو شورای شهر از شهردار اهواز بود که در جلسه قبل شهردار به تمام آنها پاسخ داد و در نهایت اکثریت اعضا اعلام کردند که از این پاسخ ها قانع شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها