حجت الاسلام روزبهانی:

بهائیت یک سازمان جاسوسی به تمام معناست

تبریز- استاد برجسته حوزه فرق و جریان های انحرافی کشور از بهائیت به عنوان یک سازمان جاسوسی تمام عیار نام برد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۶۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روزبهانی در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی اعظم تبریز گفت: ای جریان انحرافی علنی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و در فتنه اخیر نیز هیچ فرقه ای به اندازه این جریان فعال نیود و کارهای زیرزمینی و مخفیانه بسیاری را برای ضربه زدن به کشور انجام داده اند.
وی با اشاره به تاریخچه فرقه بهائیت اظهار داشت: این فرقه مضله ۱۸۰ سال پیش با ادعای دروغ علی محمد شیرازی از خاندان و خانواده قاچاقچی تریاک در ایران شکل گرفته و طرف تجاری وی و خانواده اش مستعمران انگلیسی یهودی بودند که محمدبن عبدلوهاب ها و امثال آن را تربیت و فرقه سازی کرده اند.
حجت الاسلام روزبهانی  افزود: دولت خبیث انگلیس با رصد فعالیت ها و روحیات علی محمد شیرازی و حمایت وی تخم فرقه ضاله وهابیت را در ذهن وی کاشت و زمینه ساز شکل گیری این جریان انحرافی شد و اکنون نیز همین رویه ادامه دارد، فرقه ای که از بنیاد استعماری بوده و اکنون هم همین گونه است.
این کارشناس برجسته بهائیت یکی از دلایل اصلی. ایجاد فرقه بابیت را حذف روحانیون اعلام و تصریح کرد: سطر به سطر بسیاری از کتب این فرقه مملو از حمل و توهین به روحانیت شیعه است چون هر وقت استعمار می خواست توطئه ای را اجرا کند، روحانیون نخستین قشری بودند که در مقابل آن می ایستادند و بر همین اساس استعمار پیر انگلیس به صورت روشمند و با استراتژی دین در مقابل دین و با علم کردن فرقه ها برای رسیدن به این هدف تلاش می کند..
وی اضافه کرد: مبارزه با حجاب و نیز ضربه زدن به مکتب سیدالشهدا و ایراد شبهات در این زمینه دو شعار اصلی بهائیت هستند، جریان انحرافی که حتی انقلاب مشروطه را به انحراف کشاندند تا رضا پهلوی شاه ایران شود و نفرات خود را در همه ارکان رژیم پهلوی گماردند تا جایی که در اواسط دهه ۱۳۳۰ شمسی همه مسئولیت های کلیدی را در اختیار داشتند و امیرعباس هویدای بهائی ۱۳ سال نخست وزیر ایران بود و همین علت حمله مردم به خانه های وهابیت در زمان پیروزی انقلاب شد چون مردم ایران فهیم و جریان شناس هستند.
حجت الاسلام روزبهانی شبکه های ماهواره ای من و تو و ایران اینترنشنال را دو بازوی تبلیغی فرقه بابیه برشمرد و گفت: البته این فرقه اکنون از تبلیغ وهابیت به عنوان کف ماجرا عبور کرده و علنی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است و این را می توان به وضوح در محتوای پیام نوروزی آنها دید و در فتنه اخیر نیز هیچ فرقه ای به اندازه این جریان فعال نیود و کارهای زیرزمینی و مخفیانه بسیاری را برای ضربه زدن به کشور انجام داده اند.
وی افزود: بهائیت یک سازمان جاسوسی به تمام معناست و هر فرد بهایی باید در جلسه اداری برنامه ماهانه ای تحت عنوان ضیافت گزارش خود، خانواده و محیط اطراف را ارائه کنند و از اسناد به دست آمده از این جلسات می بینیم که در این گزارشات از مشخصات نانوای محله و عوض شدن امام مسجد گرفته تا تحولات سیاسی منطقه ارایه شده و از همین طریق اطلاعات کامل و مستندی را گردآوری و بر اساس آن با حمایت استعمار برنامه ریزی و اقدام می کنند.
حجت الاسلام روزبهانی تاکید کرد: جامعه ما بر بستر زایش فرقه ها قرار دارد و دقیقا بر همین اساس مقام معظم رهبری اولویت روحانیون و طلاب را تبلیغ عنوان می کنند تا مردم به واسطه اطلاعات نادرست چنین فرق و جریان های منحرفی از اصل دین فاصله نگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار