خبرهای داغ:
اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده با حضور اقشار مختلف مردم اندیمشک، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فرماندار، امام جمعه، فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۰۴
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه شهرستان اندیمشک به سخنرانی پیرامون جایگاه خانواده و نقش آن در جامعه پرداخت و اظهار کرد: نظام خانواده به عنوان یکی از رفیع ترین بنیان‌ها در دین مبین اسلام محسوب می‌شود.

 

وی بر لزوم دفاع از کرامت و عفت و جایگاه زنان تأکید کرد و افزود: حجاب، عفت، غیرت، شجاعت و عبادت از مقوله‌های ارزشی هستند که جزو امور فطری انسان‌ها به حساب می‌آیند.

 

حجت‌الاسلام موسوی، اذعان کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل ما شکست خورد و اکنون به سمت جنگ نرم و ترکیبی روی آورده تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.

 

امام جمعه اندیمشک، با بیان اينکه در فرهنگ غرب، ابتذال برنده ترین سلاح است افزود: دشمن در حال حاضر به وسیله بدحجابی زنان و بی‌غیرتی مردان، جنگ ترکیبی را دنبال می‌کند.

 

این اجتماع با اجرای برنامه‌های متنوع، برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب شامل ملزومات حجاب، دوخت چادر، نمایشگاه کتاب قرآن، کتابت جمعی قرآن کریم توسط بانوان به نیابت از لشکر خوبان، تقدیر از بانوان از بانوان محجبه و موفق به عنوان الگوهای برتر حجاب و عفاف، اجرای گروه سرود و قرائت بیانیه هفته حجاب و عفاف همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها