خبرهای داغ:

غیرت مندی یکی از نکات برجسته عاشوراست

کارشناس تبلیغات مذهبی گفت: یکی از نکات برجسته عاشورا غیرت مردانی چون حبیب بود و امروز جهت تاثیر گذاری در جامعه باید جهاد غیرت را تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۲۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت اربعین حسینی و شهادت سرور و سالار شهیدان سوگواره حسینی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رجبی کارشناس تبلیغات مذهبی در نمازخانه نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام رجبی در جمه پاسداران و پایوران با اشاره به اینکه امام حسین (ع) بعد از بیان اصول دین و معرفی اسلام هدف خود را از این حرکت عاشورایی و انقلاب بیان کرد، اظهار کرد: در انقلاب حسینی عده ای در اول راه انقلاب، عده ای در میانه راه و عده ای در پایان راه حسینی شدند، تا اینکه انقلاب حسینی جهانی و جریان اربعین اتفاق افتاد.

او افزود: امروز به تاسی از روش ابا عبدالله الحسین (ع) باید امربه معروف را از نزدیکان خود شروع و به این نکته توجه کنیم، که مسیر انقلاب امام حسین (ع)، مسیر انسان سازی بود و فرماندهان زیادی از سپاه دشمن مثل حربن زیاد ریاحی به این انقلاب حسینی روی آوردند و یکی از دلایل گرایش حر به امام حسین (ع) ادب او بود.

کارشناس تبلیغات مذهبی تصریح کرد: یکی از نکات برجسته عاشورا غیرت مردانی چون حبیب بود و امروز جهت تاثیر گذاری  در جامعه باید جهاد غیرت را تبیین کنیم.

رجبی با بیان اینکه انقلاب حسینی همراه با تفکر بود و قریب ۱۸ هزار نفر بعد از ۳۰ روز با امام حسین (ع) بیعت کردند، گفت: ابن زیاد دامنه ظهور و بروز انقلاب را دید و با زر و زیور خواص را خرید و تعدادی را تهدید و نقشه سوم استحاله فکری لشکر حسینی بود که متاسفانه امروز هم عده ای به دنبال شبهه افکنی در خصوص عاشورا هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار