خبرهای داغ:
سردار فرجی:

رزمندگان تویسرکان در عملیات‌های رمضان و مرصاد خوش درخشیدند

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه رزمندگان تویسرکان در عملیات‌های رمضان و مرصاد خوش درخشیدند،گفت: نقش رزمندگان تویسرکانی در عملیات مرصاد بی‌بدیل بود که در تاریخ دفاع مقدس می‌درخشد.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۳۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در اجلاسیه ۷۵۰ شهید شهرستان تویسرکان و ۴۰ شهید عملیات مرصاد این شهرستان با اشاره به نقش رزمندگان گردان ۱۵۳ اظهار کرد: منافقین و صدام با برنامه‌ریزی و برآورد کامل نظامی به کشور ما یورش بردند تا بتوانند به هدف شوم خود که تصرف تهران بود، برسند.

وی با اشاره به عملیات مرصاد افزود: منافقین یک گروه تروریستی زبده بودند و اگر داعش آن جنایت‌ها را در سوریه و عراق انجام داد، آموزش دیده تحت نظر مربی‌های  منافقین بودند چراکه منافقین  قبل از انقلاب اسلامی به سرویس‌های مختلف جاسوسی وصل بودند و تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفتند.

دبیر اجرائی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه تجهیزات منافقین در عملیات مرصاد فوق پیشرفته بود و ۳۰۰ تانک پیشرفته، موشک‌های تاو، بی‌سیم‌های ۳۰ کاناله  ازجمله این تجهیزات بوده است، گفت: رجوی یک هفته قبل از عملیات فروغ جاودانی در جلسه‌ای با صدام مقرر کرده بود که چند روزه به تهران می‌رسند و یا اینکه در کرمانشاه و همدان در هرکدام ۵ هزار نفر به آنها خواهند پیوست.

وی اضافه کرد: منافقین و صدام روی همه چیز حساب کرده بودند به جز مردم؛ و ما افراد زیادی داریم که فقط در طول دفاع مقدس در عملیات مرصاد حضور داشتند که این حضور معادلات دشمن را برهم زد.

سردار فرجی با اشاره به شهادت ۴۱۲ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در عملیات مرصاد گفت: از ۴۱۲ شهید کشور، ۱۴۴ شهید از استان همدان و ۴۰ شهید از شهرستان تویسرکان است.

وی با بیان اینکه رزمندگان تویسرکان در عملیات‌های رمضان و مرصاد خوش درخشیدند، افزود: در جنگی که به دلیل حضور غیر قابل پیش‌بینی مردم، توان تجهیز رزمندگان را نداشتیم اما با وجود عدم آمادگی و تجهیزات نظامی نقش رزمندگان تویسرکانی در عملیات مرصاد، بی‌بدیل بود که در تاریخ دفاع مقدس می‌درخشد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: نقش پایگاه نوژه و هوانیروز نیز در دفع منافقین بسیار مهم و بالا بود و نقش بزرگی را ایفا کردند که باید در تاریخ جنگ‌ها ثبت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار