فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت پنجم مرداد ماه سالگرد عملیات مرصاد و شهادت مختار دهباشی پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۰۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت پنجم مردادماه، سالگرد عملیات مرصاد و شهادت شهید مختار دهباشی پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم 

سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد که عملیات فروغ جاویدان منافقین را به غروب جاویدان موجودیت سیاه آنان تبدیل کرد، در حقیقت نقطه‌ی عطفی در تاریخ دفاع مقدس ملت ایران محسوب می‌شود.

آنچه که عملیات مرصاد و دفاع مقدس هشت‌ساله‌ی ملت را در بستر مشابهت با هم قرار داده، این است که هر دوی آنها در مقطعی به وقوع پیوست که دشمنان فکر می‌کردند که مجموعه‌ی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در وضعیت ضعف و درماندگی واقع شده است. وجه تشابه دیگر برای این دو رخداد عظیم که البته یکی در واپسین مواقع دیگری به وقوع پیوست، آن است که در هر دو، نتیجه به طور کامل، بر خلاف محاسبات و پیش‌بینی‌های دشمن رقم خورد و در هر دو، این ملت ایران بود که در سایه‌ی توکل بر قدرت لایزال خدا و اتحاد حول محور ولایت، دشمن را مقتدرانه به شکست کشانید و موجودیت خود را از گزند دست‌درازی دشمن، مصون نگه داشت.

عملیات مرصاد که حسن ختام حماسه‌ی عظیم دفاع مقدس، محسوب می‌شود، بر دوست و دشمن ثابت کرد که ریشه‌های اقتدار تنه‌ی تناور و ستبر نظام مقدس اسلامی، بسیار مستحکم‌تر و عمیق‌تر از آن است که در برابر وزش‌ بادهای مخالف خباثت و خیانت، به لرزه درآید. ملت ایران در این عملیات، در میدان اعتلای کلمةالله بسیار خوش درخشید و ثابت کرد تا زمانی که جبهه‌ی حق، به ارزش‌های بنیادین اسلامی و الهی پایبند و به تحقق وعده‌های الهی، امیدوار باشد، هیچ دشمنی نمی‌تواند دریای آرام موجودیت او را به تلاطم درآورد. این درس بزرگ، الهام‌بخش امروز ما و همه‌ی فرداهای پرامید ایران اسلامی است که در بستر آماده‌سازی برای طلوع خورشید عالم‌تاب و بی‌زوال ظهور موعود قرار گرفته است.

شهرستان دشتی نیز در ادامه‌ی افتخارآفرینی‌های ماندگار خود در دوران دفاع مقدس، در این عملیات نیز شهید والامقام، مختار دهباشی را تقدیم جبهه‌ی پیروزمند اسلام و انقلاب اسلامی کرد و درخشش خود را در آسمان افتخارات اسلام و ایران، بار دیگر به منصه‌ی ظهور رساند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشوری حسینی، سالروز عملیات ظفرمندانه‌ی مرصاد را گرامی می‌دارم و به همه‌ی رزمندگان اسلام، جانبازان، آزادگان، شهدای عزیز و خانواده‌های معظم آنان به ویژه امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی علمدار این عملیات، این حماسه‌سازان دفاع مقدس و عملیات غرورآفرین مرصاد، ادای احترام می‌کنم و امیدوارم در سایه‌ی التزام عینی و عملی به منویات و تدابیر تعالی‌بخش امامین انقلاب اسلامی، ملت و میهن اسلامی‌مان تا همیشه‌ی تاریخ، بر مدار و محور رشد و تعالی و بالندگی مادی و معنوی، برقرار و پاینده باشد.

ان‌شاءالله

 

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی‌تبار

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار