خبرهای داغ:
در پی درگذشت حجت الاسلام محمدی از اساتید حوزه علمیه، حجت الاسلام جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه پیام تسلیتی را صادر نمود.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پیامی ضمن ابراز تالم و تاسف درگذشتِ نابهنگام حجت الاسلام محمدی، از اساتید حوزه علمیه بر اثر سانحه دلخراش تصادف اتومبیل پیام تسلیتی صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی
إِنَّ الْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ الاَْنْبِیَاءِ

درگذشت روحانی وارسته و پرهیزگار حجت الاسلام و المسلمین، مرحوم کربلایی امیرحسین محمدی موجب تالم و تأسف گردید.
این استاد نستوه و شخصیت وارسته و متواضع‌، عمر خویش را با اخلاص، نیک اندیشی و دلسوزی در حوزه تعلیم، تربیت، تبیین و ترویج معارف قرآنی و اسلامی و خدمت به انقلاب و دین مبین اسلام در حوزه علمیه صرف کرد و در خدمتگزاری به انقلاب و مردم متدین و سخت کوش خطه اسلام آبادغرب از هیچ کوشش و فداکاری و مجاهدتی فرو گذار نکرد.

اینجانب به نمایندگی از کلیه کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، درگذشت آن روحانی وارسته را به مردم جامعه روحانیت معزز استان کرمانشاه و متدین و شریف و شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات و هم نشینی با علماء و صلحاء و برای بیت مکرم و بازماندگان صبر، سلامتی و اجر مسئلت می نمایم.

شمس الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه

ارسال نظرات
آخرین اخبار