خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۱۲ هزار اسدآبادی در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان همدان

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در شهرستان اسدآباد ۱۲ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۷۳
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با حسین علی شرکائی فرماندار اسدآباد و کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد ۱۲ هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به اعضای صندوق افزود: ۷۰۰ خانواده ماهانه مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان ادامه داد: همه افراد ۱۸ تا ۵۰ سال (خانم و آقا) با کمک ۷۰ درصدی دولت می‌توانند از پوشش بیمه اجتماعی استفاده کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه اظهار کرد: خدمات این صندوق بسیار ارزشمند است به طوری که به اقتصاد خانواده‌های روستایی وعشایری در زمان نیاز کمک می‌کند.

کیومرث سرمدی گفت: در مجلس شورای اسلامی از صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان و عشایر به منظور ارائه خدمات بیشتر به قشر زحمتکش و تولیدگر روستایی وعشایری حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات