خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از اعزام یک گروه پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم باغملک جهت درمان رایگان بیماران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۷۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

اعزام گروه‌های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم باغملک ازسوی سپاه حضرت ولی عصر( عج )خوزستان +عکس

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این خصوص گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان طبق برنامه‌ای هر ماه و به صورت منظم گروه‌های پزشکی را به مناطق محروم از پیش شناسایی شده اعزام می‌نماید.

 

او توضیح داد: بیمارانی که با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی و ویزیت از سوی پزشکان عمومی نیاز به تخصص و فوق تخصص داشته باشند، با دریافت یک کارت می‌توانند به صورت رایگان از خدمات گروه پزشکان جهادی تخصصی و فوق تخصصی بهره‌مند شود.

 

دکتر جانگران نژاد ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی نیز در یک روز مشخص که معمولا روزهای جمعه به دلیل فراغت متخصصان است، گروه پزشکی را به منطقه اعزام می‌نماید و اگر نیاز به دارو باشد نیز رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد.

 

 وی همچنین یادآور شد که اگر بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی به مراکز درمانی مراجعه می‌کند و در بیمارستان های دولتی از سوی جراحان به صورت داوطلب رایگان عمل می‌شود.

 

او همچنین بیان کرد:این سازمان سعی دارد که این دوره های پزشکی جهادی را به صورت تکراری و گردشی انجام دهد که «خوشبختانه» پزشکان متخصص و فوق متخصص نیز در این زمینه همکاری لازم را دارند.

 

دکتر جانگران نژاد در پایان نیز از حمایت های فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر( عج) خوزستان وسایرمعاونتها برای اجرای این طرح ها تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار