محسن نصرپور با صدور پیامی از حضور و بازدید فرمانده سپاه سپاه امام رضا علیه السلام خراسان رضوی در صدا و سیمای این استان که در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۰۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در بخشی از این پیام که خطاب به سردار غیاثی فرمانده سپاه استان و هیئت همراه صادر شده، آمده است: حضور جنابعالی در این ایام، خستگی را از ما و همکارانم زدود و بی شک، امید و انگیزه مضاعف را برای انجام ماموریت‌های رسانه ای نظام اسلامی به همراه خواهد داشت.

در ادامه متن پیام را می‌خوانیم...

برادر ارجمند جناب سردار غیاثی (زید عزّه)
فرمانده محترم سپاه امام رضا(علیه السلام)

با سلام و احترام

ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و قدر نهادن بر تلاش پویندگان عالم اندیشه و قلم و رسانه ، به استحضار می رساند : حضور ارزشمند حضرتعالی به مناسبت روز خبرنگار در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی به همراه معاونین و مدیران پرتلاش آن مجموعه ولایی، انقلابی و ارزشی و شرکت در نشست صمیمانه با مدیران این مرکز ، بازدید از بخش های مختلف و حضور بر سر مزار شهید گمنام صدا و سیما، اقدامی ارزنده ، پربرکت و ستودنی بوده و موجب افتخار و مباهات گردید و از طرفی ایجاد انگیزه و امید در بین معاونین و مدیران بویژه خبرنگاران و همکاران حوزه خبر این مرکز داشته و مورد استقبال قرار گرفت ؛ افزون بر این بیان نظرات و مطالب حکیمانه حضرتعالی و ارائه توصیه های ارشادی و مدبرانه و تاکید بر اهمیت نقش آفرینی در عرصه خبر، ارزشمند بود.

لذا ضمن ارج نهادن نسبت به اهتمام و تدبیر شایسته حضرتعالی ، حسب قدر شناسی و به مصداق کلام شریف (مَن لَم یشکُر المَخلُوق لَم یَشکر الخالِق) ، از حضور مغتنم و اثربخش، بذل عنایات ، و رهنمودهای عالمانه و حمایت های مشفقانه آن مقام عالی، صمیمانه تقدیر و تشکـر می نمایم.

همچنین لازم می دانم از همراهان گرامی آنجناب ، حجةالاسلام والمسلمین جناب آقای باقری مسئول محترم نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان، و از جمله معاونین و مدیران محترم پرتلاش و ساعی حضرتعالی، جناب آقای محبی معاون محترم اطلاعات سپاه، جناب ترابی معاون روابط عمومی و تبلیغات و جنابان آقایان برادران بزرگوار عفت پناه، ابراهیم پور، شاد و سردار غفورپور نیز قدردانی نمایم.

در پناه الطاف الهی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، صحت، توفیـق، سعادت و سربلنـدی روافزون حضرتعالی را خواستارم.

با تشکر ، محسن نصرپور
صدا و سیمای مرکز
۱۶ مرداد ۱۴۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار