خبرهای داغ:

در پایگاه بیت الزهرا فارسان برگزار شد؛ سبک زندگی دینی راهکار حل مشکلات زندگی مدرن

کد خبر: ۹۵۳۱۹۱۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
در پایگاه بیت الزهرا فارسان برگزار شد؛
 
زندگی معصومین علیهم السلام بزرگترین الگو و سبک زندگی است و مشکلات امروز جامعه بشری ناشی از فاصله گرفتن از این سبک زندگی است.
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج-از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج خواهران بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان نشست بصیرتی سیاسی با موضوع سبک زندگی دینی و اسلامی برگزار شد. در این برنامه سرکار خانم مرادی زندگانی امیر ولایت حضرت امام علی علیه السلام و صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها را الگویی جامع و کامل برای بشریت بویژه نسل جوان معرفی کرد و گفت: تنها راهکار حل مشکلات زندگی مردم تبعیت از سبک زندگی دینی است.

کارشناس مسائل اجتماعی و استاد حوزه علمیه، در ادامه عنوان کرد: سیره عملی صدیقه کبری سلام الله علیها مصداق سبک زندگی دینی، الهی و توحیدی است و باور و اعتقادمان بر این است که با محقق کردن سبک زندگی صحیح اسلامی می‌توانیم تمامی مشکلاتی را که سبک زندگی غربی و شرقی برای زندگی ها و خانواده ها و جامعه پیش آورده، برطرف کنیم.

وی، مقید بودن به سبک زندگی اسلامی را از ضروریات زندگی بشری بیان کرد و گفت: خداوند متعال خودش انسان را خلق کرده و از همه احوالات او بیش از هرکسی آگاه است لذا خداوند بهتر از هرکسی می تواند برنامه زندگی را برای بشر تدوین کند و به او سبک زندگی ارائه دهد، امروزه بسیاری از مشکلات زندگی مردم از بی‌اعتنایی به سبک زندگی اسلامی  و نزدیک شدن به سبک زندگی غربی ها، می با‌شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار