جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بر ضرورت حفظ و انسجام رسانه‌های خودی، در برابر جبهه استکبار تاکیدکرد و گفت: روایت دشمن از انقلاب، روایتی همراه با دروغ است و در برابر این اقدام دشمن باید رسانه‌های خودی روایت دست‌ اول داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۷۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی با حضور در روزنامه خراسان با تبریک روز خبرنگار را به اهالی تحریریه خراسان، اظهارکرد: بسیج و سپاه در عرصه جنگ نرم ارتباط تنگاتنگی با رسانه دارد و روزنامه وزین خراسان تاکنون نقش موثری در نشان دادن خدمات گسترده بسیج در محرومیت زدایی داشته است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، تقارن ایام گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار با ایام اسارت اهل‌بیت (ع ) را یادآور شد و روایتگری امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از واقعه کربلا را نمونه اعلای خبرنگاری و روایتگری برشمرد.

وی تقابل امروز با دشمن را تقابل خبرنگاران جبهه حق در برابر خبرنگاران جبهه دشمن دانست و افزود: اهالی رسانه در برابر هجمه‌های دشمن باید انسجام کافی داشته باشند.

وی فعالیت در جنگ نرم را دشوارتر از حضور در جنگ سخت دانست و گفت: روایت دشمن از انقلاب روایتی همراه با دروغ است و در برابر این اقدام دشمن باید رسانه‌های خودی روایت دست‌ اول داشته باشند.

سردار افراسیابی، تاکید کرد: این روایت باید مستند باشد تا بتواند افکار عمومی را از جنگ رسانه‌ای دشمن مصون نگه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها