خبرهای داغ:
بیش از ۲۶۰ نفر از شهرستان بهبهان و پنج شهرستان رامشیر،رامهرمز،امیدیه،آغاجاری، هفتکل با مسئولیت فرماندهی سپاه بهبهان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۸۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان تصریح نمود: بیش از ۲۶۰ نفر از بسیجیان برادر به اردوی راهیان نور غرب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی جبهه های غرب به مدت سه روز بصورت رایگان اعزام خواهند شد .

 

 سرهنگ قاسمی خشاب در ادامه بیان نمود؛ این اردو همزمان با اعزام شش ناحیه از سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بوده و با مسئولیت و مدیریت ناحیه مقاومت بسیج بهبهان برگزار خواهد شد ؛ و تدابیر و هماهنگی لازم در این زمینه انجام گرفته است .

 

 سرهنگ مرادی نیا مسئول معاونت اردوئی ناحیه بسیج بهبهان افزود: اردوی راهیان نور غرب با هدف بازدید از مناطق عملیاتی غرب بمنظور انتقال ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس به بسیجیان و نسل جوان و نوجوان جامعه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مدت سه روز برگزار خواهد شد و انشالله با برنامه ریزی های انجام شده ضمن بازید از مناطق عملیاتی،یادمان ها، مراسمات معنوی و مذهبی ، همچون شبی با شهدا ، جهاد تبیین، روایت گری ، خاطره گویی و... انجام خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها