خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهبهان در جلسه ستاد اربعین از برنامه های مهم شهرستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان در جمع مدیران شهرستانی برنامه های اصلی برای برگزاری راهپیمایی اربعین و استقبال از زوار اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان بهبهان را تشریح، و فرصت میزبانی شهرستان بهبهان از زائران کربلا را یک هدیه بزرگ و موقعیت ویژه دانست که نصیب این شهرستان شده است.
سید ولی الله موسوی گفت اربعین و گرامیداشت شعائر ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در پیش است و ما موظفیم زیرساخت های لازم برای زوار کربلا را آماده نماییم و به این نکته واقف باشیم که این که ما میتوانیم میزبان زائران امام حسین(ع) باشیم افتخار بزرگی است.
دکتر موسوی؛ از تشکیل کمیته های مختلف با محوریت فرمانداری از جمله کمیته فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغی،کمیته پشتیبانی و تدارکات،کمیته امورشهری و زیرساخت،کمیته اسکان و تغذیه، کمیته حمل و نقل و ترابری،کمیته امنیتی و انتظامی،کمیته بهداشت و درمان و … خبر داد و وظایف هر اداره در زمینه تشکیل این کمیته ها را به مدیران شهرستان اعلام نمود.
وی اضافه کرد امسال برنامه ای برای اسکان زوار در نظر گرفتیم به عنوان هر مدرسه یک موکب، که طی آن از مدارس به عنوان موکب استفاده خواهیم کرد.
به گفته فرماندار شهرستان بهبهان کار برای امام حسین باید بدون هیچ محدودیتی انجام شود و در ایام نزدیک به اربعین حسینی یک روز را به عنوان روز بسیج نظافت عمومی جهت پاکیزه کردن ورودی ها و خروجی های شهر مشخص خواهیم کرد تا محیط برای پذیرایی از زوار آماده گردد.

اجرای طرح هر مدرسه یک موکب برای زوار کربلا در شهرستان بهبهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار