خبرهای داغ:

خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان به عنوان یک رسانه هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا به عنوان یک رسانه وقایع آن دوران را به نسل امروز منتقل می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۸۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با ایثارگران و رزمندگان شهرستان، در این هفته با شعبان حافظی، حسين حافظی (علی) و حسين حافظی (حسنعلی) از رزمندگان عرصه جهاد و شهامت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه هدف انبیا و دعوت آن ها این است که همه ما در مسیر باشیم، اظهار کرد: مسیر زندگی شهدا و جانبازان ما قابلیت الگو شدن را دارد. در هر برهه و عرصه ای که انسان در شهر و روستا حرکت می کند، می بیند که شهید و شاخصی وجود دارد. البته همه شهدا شاخص هستند.

او افزود: هدف مقام معظم رهبری در مورد رسالتی که بر گردن والدین و همسران شهدا و جانبازان هست که فرمودند: آن ها هر کدام یک رسانه هستند. شما نیز یک رسانه اید که باید وقایع آن دوران را به نسل امروز منتقل شود. آنچه شهدای ما در مسیر آن حرکت کردند، بسیار مهم است. والدین و همسران شهدایی که خبرنگار ایثار و شهادتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: کشور عزیز ما ایران چهره های شاخص کم ندارد، شهدا، بزرگان و کسانی که زحمت می کشند ولی دیده نمی شوند. حضور آن ها را می توان در عرصه های مختلف شاهد بود.

فرزین خاطرنشان کرد: ما می بینیم در هر نسل کسانی هستند که به دنبال آرمان و آرمان خواهیند و نشانه آن این است که هر روزه ما شهید داریم، راه حقی داریم و کسانی مراقب هستند این راه حفظ و چراغی که در این مسیر روشن شده است خاموش نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار