مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا:

صداقت و امید آفرینی شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی است / تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه اصحاب خبر و رسانه باشد

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی اشاره و خاطرنشان کرد: صداقت، راستگویی و امید آفرینی شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی است.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۶۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

صداقت و امید آفرینی شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام  جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز  در همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالان اصحاب رسانه بسیج و سپاه کربلا که با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران در ساری برگزار شد، با اشاره به نقش خبرنگاران برای ماندگاری تاریخ، گفت: اگر خبری از واقعه‌ای بیرون نیاید فراموش می‌شود، مانند این جمله که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

حجت الاسلام رعایتی به تفاوت خبر‌ها و رسانه‌ها پرداخت و با بیان این مطلب که رسانه در ایران اسلامی با سایر کشور‌ها متفاوت است، افزود:رسانه‌ها و خبرگزاری‌های غربی به دنبال جذب مخاطب و دنبال کننده بیشتر هستند و می‌خواهند کسب و کاری را بیاندازند، اما خبرنگاران ما به عنوان خبرنگار بسیجی  همیشه صداقت دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی اشاره و خاطرنشان کرد: صداقت، راستگویی و امید آفرینی شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی است، خبرنگار بسیجی هر خبری را نمی‌گوید و به خبر دروغ نمی‌پردازد.

 حجت الاسلام رعایتی با تصریح بر اینکه خبرنگار بسیجی باید حرف حق و با صداقت بزند و مایه امیدآفرینی در جامعه شود، چراکه کیفیت، کمیت را درپی دارد، گفت: اگر افرادی که کار و ایثارگری حسین فهمیده‌ها را گزارش نمی‌دادند، نبودند، مردم با آن آشنا نمی‌شدند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلب که متاسفانه امروز برخی یا حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند و یا اگر می‌نویسند خوب نمی‌نویسند و اگر هم خوب بنویسند حرف خوب نمی‌نویسند، ادامه داد: برخی طوری خبر می‌نویسند که ناامیدی به دنبال دارد.

 

صداقت و امید آفرینی شاخصه‌های مهم خبرنگار بسیجی است / تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه اصحاب خبر و رسانه باشد
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فوریت و قطعیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: باید خوب ودرست با هدف ایجاد امید در جامعه قلم زد.

حجت الاسلام رعایتی عاقبت بخیری خبرنگاران در دنیا و آخرت را  در حقیقت گویی دانست و اضافه کرد:  اگر خبرنگار موقعیت خود را به همین منوال پیش ببرند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربل  اشاره به اهمیت هدایت جامعه به سمت پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام مقدس حمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد:باید  تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مورد توجه اصحاب خبر و رسانه باشد.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به اهداف دشمنان که به دنبال توطئه افکنی و شبهه افکنی  در جهت نادیده گرفته شدن ایثار شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم هستند پرداخت و گفت: خبرنگاران صف اول جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستند، امیدواریم که خبرنگاران ما جز سرداران جهاد تبیین باشند و هزاران سرباز در این عرصه تربیت کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار