سردار شریف در گفتگو با بسیج:

هجوم به محل زیارت عموم مردم، نهایت ذلت و زبونی دشمنان است / سرویس‌های متعدد بیگانه پشت حادثه تروریستی شاهچراغ هستند

ساری-سردار شریف در واکنش به حادثه تروریستی در شاهچراغ با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند با خلق یکسری سوژه‌ها، یک کار رسانه‌ای سازماندهی کنند، گفت: هجوم به محل زیارت عموم مردم، نهایت ذلت و زبونی دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۱۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

خبر

خبرگزاری بسیج،سردار مضان شریف پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال بسیج و سپاه کربلا در ساری در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، در واکنش به حادثه تروریستی در شاهچراغ  با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند با خلق یکسری سوژه‌ها، یک کار رسانه‌ای سازماندهی کنند، گفت: هجوم به محل زیارت عموم مردم، نهایت ذلت و زبونی دشمنان است.

سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب با بیان اینکه سرویس‌های متعدد بیگانه پشت این حادثه تروریستی هستند، افزود: براساس آخرین اخبار، تروریست دستگیر شده در حادثه حرم شاهچراخ شیراز یکی از اتباع کشور‌های همجوار ایران است.

سردار شریف  با بیان اینکه  تروریست دستگیر شده از بدخشان افغانستان نیست و اجازه بدهید مسئولان مربوطه ملیت این تروریست را اعلام کنند، خاطرنشان کرد:دشمن در تلاش است که با یک تیر چند نشان بزند و می‌خواست از فاجعه تروریستی بهره برداری رسانه‌ای بکنند، اما موفق نشد. دیشب بلافاصله مدافعان حرم و گیت‌های اصلی همان بدو ورود با این تروریسم مقابله کردند.

سردار شریف ادامه داد: میزان تسلیحاتی که فرد مهاجم به همراه داشت می‌توانست فاجعه به بار بیاورد، اما با هوشیاری مدافعان حرم در همان گیت ورودی دستگیر شد.

سخنگوی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون چهار نفر از مظنونان که در حادثه حرم شاهچراخ شیراز مشارکت داشتند، دستگیر شدند، خاطرنشان کرد:دشمن در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اهداف چندگانه‌ای را مدنظر دارد،و اختلاف مذهبی، قومی وایجاد شکاف بین کشور‌های همسایه بخشی از اهداف دشمن زبون است.

سردار شریف  تاکید کرد: طومار داعش و تروریست‌های علیه منافع ملی ایران و مردم در هم پیچیده شده است و این دست و پا زدن‌های آخر دشمن انقلاب اسلامی ایران است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما برای ایجاد امنیت جانفشانی می‌کنیم تا امنیت به بهترین شکل تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار