معاون روابط عمومی سپاه کربلا:

بهره گیری از معارف الهی رمز موفقیت در مقابل کارزار رسانه‌ای دشمن است

ساری-معاون روابط عمومی سپاه کربلا گفت: بابهره گیری از معارف الهی میتوان در کارزار رسانه‌ای دشمن و ایجاد تمدن نوین اسلامی موفق عمل کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی سپاه کربلا پیش از ظهر امروز  در همایش روز خبرنگار و تجلیل از فعالان اصحاب رسانه بسیج و سپاه کربلا که با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران در ساری برگزار شد، با تقدیر از فعالان رسانه‌ای استان گفت: در این مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره عکس سپاه به نام قاب ایمان و امید و رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره عکس برگزار می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور از دیگر برنامه‌های مراسم  است، افزود: تجلیل از رسانه‌های برتر باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج، جایزه سال مثل آوینی، تجلیل از برترین خبرنگار حوزه بسیج از دیگر برنامه‌های این همایش است و همچنین در این برنامه، خبرنگار برتر حوزه سپاه و بسیج را معرفی می‌شوند.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه بااشاره به همزمانی ۲۳ مرداد روز مقاومت با مراسم تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: در این روز حزب الله لبنان، هیمنه رژیم کودک کش اسرائیل را شکست و نبرد ۳۳ روزه سبب عزت اسلام شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا تاکید کرد: در جنگ رسانه‌ای کثرت ملاک نیست و  داشتن وحدت و انسجام را برای مقابله با هجمه دشمنان را الزامی دانست.

به گفته سرهنگ ابراهیمی گتابی بابهره گیری از  معارف الهی میتوان در کارزار رسانه‌ای  دشمن و ایجاد تمدن نوین اسلامی موفق عمل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها