خبرهای داغ:
شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از انجام ۲ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود به مقصد نجف اشرف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۲۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

انجام ۲ پرواز اربعین حسینی از شاهرود به نجف اشرفبه گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی پرواز‌های عتبات عالیات از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود با بیان اینکه با توجه به مشکلات موجود در راستای تحریم‌ها و اجازه پروازها، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته با توجه به محدودیت‌ها پرواز‌ها کمتر شده و با تلاش‌های انجام شده و جلسات متعدد با مدیران و عنایت خاص امام حسین (ع) توانستیم دو پرواز از شاهرود هماهنگ کنیم.
او با تاکید بر اینکه فروش بیلط با توجه به اینکه از طریق سامانه است و سریع پر می‌شود، با هماهنگی انجام شده، مقرر گردید این دو پرواز بلیطش در شهرستان صادر شود تا مردم ما بتوانم بهره‌مند شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مبلغ بلیط ۸ میلیون تومان تعیین شده است، گفت: این قیمت مثل قسمت بلیط هواپیما تهران است و دو دفتر نینوا و نوین گشت از عصر امروز بلیط فروشی را آغاز می‌کنند.
انجام ۲ پرواز اربعین حسینی از شاهرود به نجف اشرفخانی با تاکید بر اینکه شرکت ایران ایر و هواپیما ایرباس امسال به زائران حسینی از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود خدمت ارائه می‌دهند، افزود: زمان رفت پرواز‌ها ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه و زمان برگشت ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه و قبل از ظهر تا الان تعیین شده است.
او با بیان اینکه ظرفیت هواپیما یا توجه به شرایط از ۱۲۰ تا ۱۳۵ نفر می‌باشد، اظهار کرد: تلاش داریم تا با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ما آمادگی داریم با درخواست مردمی، پرواز‌های داخلی و حتی خارجی را برقرار کنیم، گفت: پرواز‌های اربعین حسینی به درخواست مردم انجام شده و اگر برای نقاط مختلف درخواست کننده باشد ما پرواز برقرار می‌کنیم و محدودیتی وجود ندارد.
او از همه کسانی در این مسیر تلاش کرده و می‌کنند تشکر کرد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این نشست با خیرمقدم، از همه دست اندرکاران برقراری این پرواز‌ها تشکر کرد.
انجام ۲ پرواز اربعین حسینی از شاهرود به نجف اشرفرئیس فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود نیر با بیان اینکه سال گذشته از مجموع ۵۴ فرودگاه کشور، ۱۴ فرودگاه پرواز عتبات عالیات داشتند که شاهرود از آن جمله بود، از آمادگی کامل این فرودگاه برای پرواز‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد پرواز حج نیز از این فرودگاه انجام شود.
خاطر نشان می‌شود، سال گذشته نیز در پرواز از شاهرود به نجف اشرف با ظرفیت ۲۰۰ نفر انجام شده است که با استقبال خوب مردم مواجه گردید.
فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود از فرودگاه‌های پیشرفته کشور است که به تجهیزات و امکانات بروز مجهز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار