خبرهای داغ:
سردار مجیدی در گفتگو با بسیج:

حضور شهید گمنام در همدان، مایه افتخار استان شد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خدا در حق مردم همدان عنایت کرد تا یک بار دیگر در این فضای امروز جامعه شاهد حضور شهید گمنامی در همدان بودیم که مایه افتخار استان شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۳۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در محل نمایشگاه بین المللی همدان با بیان اینکه در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان هستیم، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌ها و عناوین مختلفی داشتیم که یکی از برنامه‌های اصلی اجرای نمایش «فصل شیدایی» است.

وی با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» به مدت ۱۵ شب است، عنوان کرد: اصل و پایه این نمایش به نیت شهید گمنامی است که امروز در نمایشگاه بین المللی استان همدان تدفین شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد: خداوند عنایت کرد شب گذشته در نمایش «فصل شیدایی» پیکر مطهر این شهید والامقام تشییع شد که اثرات خوبی بر روی حاضرین به ویژه نسل جوان داشت.

وی با بیان اینکه امروز توفیقی شد مردم همدان به نیابت از پدر و و مادر این شهید در این مکان حضور پیدا کنند و این شهید را با کمال احترام به خاک بسپارند، ابراز کرد: خدا در حق مردم همدان عنایت کرد تا یک بار دیگر در این فضای امروز جامعه شاهد حضور شهید گمنامی در همدان بودیم که مایه افتخار استان شد.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم ما و نسل امروز ما در راستای استمرار انقلاب اسلامی از فرهنگ این شهید و دفاع مقدس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات