معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: اتباع خارجی نمی‌توانند از مرز مهران خارج شوند و برابر توافقی که با کشور عراق صورت‌گرفته فقط از مرز چزابه می‌توانند تردد داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۴۸
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: برابر توافقی که با کشور عراق صورت گرفته اتباع خارجی فقط از مرز چزابه می‌توانند تردد داشته باشد.

وی افزود: اتوبوس‌ها از مسیر‌های پارکینگ ۱ و ۲ اربعین، پایانه برکت و پل زائر به صورت رفت و برگشت زائران را منتقل خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: از محل پارکینگ‌های ۱ و ۲ که زائران خودروهایشان را پارک می‌کنند اتوبوس خط واحد برای آن‌ها آماده است، ایستگاه‌هایی را برای پارکینگ اربعین مشخص کردیم که در آنجا سوار می‌شوند و از طریق کمربند غربی تا میدان اربعین هدایت خواهند شد.

حسنی با بیان اینکه زائرانی که داخل شهر مهران هستند بعد از پل زائر اتوبوس برای انتقال آن‌ها مهیا است، تصریح کرد: کسانی که با اتوبوس تا پایانه برکت می‌آیند باز هم اتوبوس برای انتقال آن‌ها به میدان اربعین فراهم است و زائرینی که در حال برگشت هستند از میدان اربعین به سمت مقصد مورد نظر در پایانه برکت، پل زائر و پارکینگ‌های اربعین ۱ و ۲ سوار خواهند شد. سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت

ارسال نظرات
آخرین اخبار