خبرهای داغ:
مدرس و پژوهشگر سواد رسانه تصریح کرد: مجهز شدن به مهارت های سواد رسانه ای در راستای عمل به فریضه جهاد تبیین، لازمه توفیق در جنگ شناختی است.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۸۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدمهدی موسوی در دوره توانمندسازی بانوان طلبه در عرصه فعالیت های تبلیغی و رسانه ای که به همت واحدخواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) برگزار شد، با اشاره به این که در جنگ شناختی نخستین مؤلفه ناظر به شناخت وضعیت جبهه خودی و جبهه دشمن است، اظهار داشت: بدون این شناخت ما نخواهیم توانست به درستی در موضع خود قرار گرفته و حملات و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: از جمله مهم ترین بایسته ها و الزامات در راستای موفقیت در عرصه جنگ شناختی و به منظور بهره برداری حداکثری در انجام فریضه فوری و قطعیِ جهاد تبیین این است که ما به مهارت های سواد رسانه ای مجهز شده و این مهارت ها را که مبتنی بر دانش است را در بین نیروهای مؤمن و انقلابی توسعه دهیم.

این فعال رسانه ای و فرهنگی همچنین گفت: در سال های اخیر در مجموعه های انقلابی و از جمله شجره طیبه بسیج، گام های خوبی در راستای آموزش های سواد رسانه ای و مهارت های مرتبط با فعالیت مؤثر در فضای مجازی برداشته شده اما به هیچ وجه نباید به همین میزان اکتفا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار