خبرهای داغ:
رحیمی نسب:

استان همدان رتبه اول را در انتصاب ایثارگران دارد

همدان- دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت: در حوزه ارتقاء و به کارگیری فرزندان شهدا که مورد عنایت رهبری و رئیس جمهور است استان همدان در بین استان‌ها رتبه اول را در انتصاب ایثارگران دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۲۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
استان همدان رتبه اول را در انتصاب ایثارگران دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا رحیمی نسب در نهمین سفر خود به استان همدان، در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی همدان برگزار شد، با اشاره به بخشنامه‌هایی دولت سیزدهم اظهار کرد: مشاوران اجرایی با حضور خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام نشانگر این است که همه مسئولین نظام باید نگاه ویژه داشته باشند، افزود: در حوزه ارتقاء و به کارگیری فرزندان شهدا که مورد عنایت رهبری و رئیس جمهور است و هم نگاه مثبتی به استان همدان است چراکه در بین استان‌ها رتبه اول را در انتصاب ایثارگران دارد.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت: این روند ادامه یابد و تابع تصمیم جمع نباشید با افتخار بمانیم و عمل کنیم؛ گام اول انقلاب با پدران این فرزندان سپری شده و گام دوم باید به دست فرزندان اینها به سرمنزل نهایی برسد.

وی ابراز کرد: واقعیت این است که اعتبارات و عِده و عُده سازمان بنیاد شهید به اندازه‌ای نیست که بتوان همه را تأمین کرد باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

رحیمی نسب ادامه داد: یکی از مواردی که مورد تاکید است ماده ۷۴ قانون خدمات جامع به ایثارگران است که تا پایان آبان ماه گزارش عملکرد دستگاه‌ها جمع بندی شود.

وی بیان کرد: برای ایثارگران دستگاه‌ها یک درصد ردیف ارائه شده و این ردیف قانونا و شرعا برای ایثارگران است و باید برای آنها هزینه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار