خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه ستاد اربعین حسینی در مرز چذابه: تردد زائران اربعین حسینی در این پایانه مرزی بدون هیچگونه مشکلی درحال انجام است.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، گفت: روند خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) در سراسر استان به خوبی درحال انجام است.

 

وی با زائران اربعین حسینی بدون هیچگونه مشکلی درحال تردد هستند، افزود: موکب داران نیز با همه توان و بضاعت به زوار کربلای معلی خدمت رسانی می‌کنند.

 

خانچی به وقوع گرد و غبار در مرز چذابه در روز پنجشنبه اشاره و اضافه کرد: البته این پدیده خللی در تردد زائران ایجاد نکرد و تردد به صورت روان همچنان ادامه دارد.

 

فرمانده قرارگاه ستاد اربعین حسینی در مرز چذابه ادامه داد: این پایانه مرزی به صورت ۲۴ ساعته و با حضور نیرو‌های امنیتی، انتظامی و... باز است و زائران به راحتی می‌توانند برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به سوی کربلای معلی از مرز عبور کنند.

 

وی می‌گوید: باتوجه به گرمای هوا، به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود زمان حرکت را متناسب با شرایط دمایی هوا برنامه ریزی کرده و سفر زیارتی خود را به روز‌های آخر موکول کنند، زیرا در روز‌های منتهی به ۱۵ شهریورماه و ۲۰ ماه صفر که مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ازدحام و ترافیک در مرز‌ها زیاد می‌شود.

 

از ابتدای حرکت زوار برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تا روز گذشته بیش از ۲۲ هزار تردد در پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار