فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خبر داد؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دو بیمارستان صحرایی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام و نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران باهدف خدمت‌رسانی به زائران افتتاح و آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۰۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دو بیمارستان صحرایی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام و نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران باهدف خدمت‌رسانی به زائران افتتاح و آغاز به کارکرد

به گزارش ایلام بیدار، عصر امروز با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام و جمعی از مسئولان دو بیمارستان صحرایی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام و نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران افتتاح و آغاز به کارکرد.

 

 سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در حاشیه افتتاحیه بیمارستان صحرایی گفت: بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اساسی در زمینه خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) است. باتوجه‌به استعداد حوزه درمان در سطح نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران، هرساله این مهم در دستور کار بوده و در بالاترین سطح اجرا شده است.

 

 وی افزود: در اربعین امسال نیز همچون گذشته معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران با راه‌اندازی دو باب بیمارستان صحرایی جمعاً به تعداد ۸۲ تخت بستری و بسیج جامعه پزشکی استان نیز با استقرار یک باب درمانگاه تخصصی در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

 

 شاکرمی در ادامه گفت: اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، بستری خواهران و برادران، خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، مامایی و... از جمله بخش‌های این دو بیمارستان می‌باشند.

 

 وی بیان داشت: حضور پزشکان متخصص طب اورژانس، داخلی، ارتوپد، قلب، جراحی عمومی، بیهوشی از نکات مهم و مثبت این دو بیمارستان می‌باشد. ارائه خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشک عمومی و متخصص و... نیز در درمانگاه تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام ارائه خواهد شد.

 

 وی در پایان گفت: این دو بیمارستان و درمانگاه تخصصی از روز گذشته کار خدمات‌رسانی به زائرین را آغاز و تا آخرین روز برگشت زوار نیز در مرز مهران مستقر خواهند بود. یک گردان جنگ نوین نیز جهت پشتیبانی از این بیمارستان‌ها در مواقع اضطراری در پایانه مرزی مهران مستقر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار