خبرهای داغ:
غرفه بسیج شهدای اروند در مرکز فرهنگی هنری شلمچه مستقر و از کاروان های پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می نمایند.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۰۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خرمشهر مسئول حوزه خواهران بسیج شهدای اروند منطقه ازاد اروند گفت: این غرفه با هدف معرفی و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای هسته ای و همه شهدای اسلام برپا شده است و توسط دهه هشتادی ها و نودی ها اداره می‌شود.

 

خانم مصفا افزود: با تمهیداتی که صورت گرفت از ظرفیت ها و توانایی های دختران پایگاه علمی شهید احمدی روشن خرمشهر و فعالیت های خودجوش نوجوانان و جوانان خرمشهری و ابادانی در قالب خادم الحسین برای اجرای برنامه های فرهنگی و کمک رسانی و راهنمایی به زائران اربعین استفاده شد.

 

وی همچنین ادامه داد: غرفه شهدا نیز در راستای معرفی شهدای به زائران فعال است. بازدیدکنندگان از این غرفه که قصد عزیمت به کربلای معلا و شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند، به نیابت از این شهدا در این سفر معنوی شرکت می کنند.

 

او در پایان افزود: از جمله برنامه هایی که در غرفه اجرا می‌شود، به شرح زیر است:نشست معرفی کتاب شهدایی به نوجوانان و جوانان، زیارت نیابتی شهدایی، مصاحبه با خانواده شهدا،دهدیه سربند، پلاک و پیکسل شهدا، تهیه کیف دست دوز پاسپورتی توسط نوجوانان و جوانان و هدیه به زائران،ذساخت عروسک حجاب و عفاف حنین و هدیه به کودکان و

ساخت بسته های فرهنگی در غرفه توسط نوجوانان و جوانان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار