خبرهای داغ:
امام جمعه اهواز: زائران اربعین دیگر توقف چندانی در مرز‌ها ندارند و تمام موکب‌های استان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۷۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه زائران اربعین دیگر توقف چندانی در مرز‌ها ندارند، گفت: همراه با اربعین به سوی سبک زندگی حسینی حرکت کنیم.

هماهنگی ایران و عراق برای تسهیل در تردد زائران اربعین

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمد‌نبی موسوی‌فرد با بیان اینکه امسال مراسم اربعین با سال‌های گذشته متفاوت است، اظهار داشت: امت اسلامی در سراسر ایران اسلامی قلب‌شان و اراده‌شان برای حضور در راهپیمایی اربعین چند برابر شده است.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی هرساله پرشکوه‌تر برگزار می‌شود گفت: مردم ممکن است به لحاظ معیشتی و اقتصادی گله‌مند باشند، ولی مسئله اربعین و اباعبدالله (ع) در میان که باشد از همه این مواردچشم‌پوشی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به شش مرز گذر زائران اربعین گفت: عظمتی از مردم راهی سمت عراق می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال مجموعه دستگاهی که زیرساخت‌های اربعین را آماده می‌کنند به تناسب جمعیت افزایش پیدا کرده است، گفت: تمام موکب‌های استان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

موسوی با اشاره به تفاهم و رایزنی‌های ایران و عراق برای تسهیل در تردد زائران اربعین گفت: ملاحظه می‌کنیم مثل یک رود روان جمعیت در حال تردد و عبور است و توقفی ندارد. همچنین از طرف عراقی باتوجه به اینکه بستر‌هایی مهیا شده زائران کمتر اذیت می‌شوند.

امام جمعه اهواز ضمن توصیه به زائران اربعین گفت: باید توجه و تلاش کنیم اخلاق و رفتارمان، وسبک زندگیمان به مانند سبک زندگی سیدالشهدا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار