خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در بازدید از مرز شلمچه گفت: این حجم زائر که از مرزهای ما تردد می‌کند، نیاز به خدمات دارد و این نیاز در مرز شلمچه بیشتر احساس می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۱۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان گفت: بر اساس آمار تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده‌اند در حالی که تردد در مرز چذابه یک سوم این میزان است.

 

سردار باقری یادآور شد که مواکب در حوزه طبخ غذا و توزیع نوشیدنی پای کار آمدند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما شاید یکی از محدود نیازهایی که در مرزهای شلمچه و چذابه با توجه به گرمای هوا و تعداد زائران وجود دارد، بحث خدمات درمانی در کنار علوم پزشکی است، ضمن آنکه بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان پارسال نیز توانسته به ۳۰ هزار نفر از زائران اربعین خدمات ارایه دهد.

 

او افزود: با توجه به نیازی که پارسال احساس شد، بسیج جامعه پزشکی قوی تر و گسترده تر پای کار آمد و ۲ درمانگاه سیار یکی در محل پایانه و دیگری در ورودی‌ها با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص و عمومی راه اندازی کرد.

 

سردار باقری در خصوص شیفت بندی پزشکان در این مراکز سیار بیان کرد: بخش عمومی به صورت شبانه روزی و ۳ شیفت ۵ روزه که در هر شیفت بیش از ۴۰ نفر از پزشکان و پرستاران هستند، فعالیت دارد و پزشکان متخصص نیز در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی انجام می‌دهند.

 

وی همچنین در پایان از مردم خوزستان که در این گرمای هوا از زائران به خوبی میزبانی می‌کنند، ستایش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار