خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان؛ اربعین رویداد بی‌نظیری است که یکی از توفیقات ما نیز خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۱۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در نشست قرارگاه ویژه ستاد اربعین استان خوزستان - مرز چذابه که با حضور مقامات ارشد دولتی و فرماندهان عالی نظامی استان خوزستان برگزار شد گفت: اربعین رویداد بی‌نظیری است که یکی از توفیقات ما نیز خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) است.

 

او با بیان اینکه سپاه و بسیج برای خدمات رسانی به زوار در حال تلاش هستند، افزود: در بخش امنیتی و انتظام بخشی نیز هزاران بسیجی در کنار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در حال برقراری امنیت هستند.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: در حوزه خدمات رسانی به موکب ها نیز سپاه و بسیج کمک می کنند؛ پاسداران و سربازان بسیجی به صورت خودجوش اقدام به راه اندازی موکب کردند و در زمینه‌های آبرسانی و انتقال یخ نیز به زائران خدمت می‌کنند.

 

وی همچنین به راه اندازی و ساخت و ساز سرویس های بهداشتی اشاره کرد از سوی بسیج سازندگی اشاره کرد و یادآور شد این مسئله برای آسان کردن سفر زوار امام حسین است و انتظار می‌رود این چشمه جوشان همچنان جاری و ساری باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار