خبرهای داغ:
شاهرود_استاندار سمنان گفت: تحقق شعار سال، تحقق رشد اقتصادی مثبت، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد و مدیریت تنش آبی در ایام تابستان از جمله دستاورد‌های ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان است.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۸۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

مدیریت تنش آبی ایام تابستان در استان سمنان/کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی، در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پور سینا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار کرد: مردم‌داری، در کنار مردم بودن و کار بی‌منت برای آنان از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری و تأکیدات ریاست جمهور و دولت سیزدهم است.
او بیان کرد: نگاه مردم به شخص آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور و اقدامات دولت سیزدهم، نگاه صادقانه همراه با منش شهید رجایی است.
استاندار سمنان با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است، گفت: رویکرد ویژه به مناطق محروم و دورافتاده و به ویژه روستا‌ها و محرومیت‌زدایی از این مناطق و توسعه و تقویت زیرساخت‌ها از جمله دستاورد‌های شاخص دولت سیزدهم است.
هاشمی تصریح کرد: تحقق شعار سال، تحقق رشد اقتصادی مثبت، کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۶ درصد و مدیریت تنش آب در ایام تابستان از جمله دستاورد‌های ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان است.
او عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود ۱۷۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۲۹ میلیارد تومان و ۲۴ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی و پنج پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۳۴ میلیارد تومان آغاز شد.
استاندار سمنان با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در سال جاری در هفته دولت در استان سمنان تقویت شده است، گفت: اجرای عملیات اجرایی شرکت زامیاد، کارخانه سیمان بیارجمند و سایر موارد، از جمله اقدامات بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در شهرستان شاهرود است.
هاشمی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ تورم، افزایش رشد اقتصادی، رشد ترانزیت و صادرات، دیپلماسی عزتمندانه و هوشمندانه و عضویت در اجلاس بریکس، از جمله دستاورد‌های ارزنده و شاخص دولت سیزدهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار