خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ۱۸ طرح عمرانی راه و شهرسازی در شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتبار پنج هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال آماده افتتاح است.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۳۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

بهره برداری ۱۸ طرح عمرانی راه و شهرسازی در شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر عمیدی در نشست خبری تشریح طرح‌های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)، اظهار کرد: ۱۸ طرح عمرانی راه و شهرسازی در شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتبار پنج هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال آماده افتتاح است.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) افزود: ۱۴ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر پنج هزار و چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.
او با بیان اینکه ۶۲۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و باقی‌مانده طرح مسکن مهر در شاهرود آماده تحویل است، اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی سه هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
عمیدی با اشاره به اینکه چهار طرح عمرانی شهرستان میامی در شرق استان سمنان نیز با اعتباری بالغ بر ۶۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود، گفت: اجرای آسفالت بکران - محمد آباد پل ابریشم، ساخت و آسفالت محور فرومد - شفیع آباد، روسازی و تکمیل محور دشت شاد - لوه و روکش آسفالت محور روستایی سه راهی باغچه از جمله طرح‌های قابل افتتاح است.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) ادامه داد: عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۸۶۰ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال در شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز آغاز می‌شود.
او با بیان اینکه سه طرح راهسازی و ۲ طرح در حوزه نهضت ملی مسکن شاهرود طی هفته دولت کلنگ زنی می‌شود، اظهار کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح‌ها پنج هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال است.
عمیدی از آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی روستای عباس آباد میامی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۲۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.
به گزارش بسیج، ۲۹۹ کیلومتر بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر مسیر فرعی و یک هزار و ۱۸۳ کیلومتر نیز راه روستایی زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها