خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایانه مرزی شلمچه با اشاره به حرکت عظیم اربعین حسینی گفت:دشمن دچار کور رنگی معنوی، سیاسی و دینی شده و قصد کمرنگ جلوه دادن این همایش بزرگ جهان اسلام را دارد حال آنکه این همایش سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۰۷
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر سرلشکر پاسدار حسین سلامی پس از بازدید از پایانه مرزی چذابه وارد پایانه مرزی شلمچه شدند و بعد از دیدار با مردم و خدّام اباعبدالله طی سخنانی در خصوص روند اجرایی رزمایش بزرگ و بین المللی اربعین مطالبی را بیان نمود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایانه مرزی شلمچه ضمن بازدید از مواکب و گیت های ورودی و خروجی پایانه مرزی وگفتگو با زائرین و خادمین گفت: با تلاش‌هایی که همه دستگاه‌های مسئول در پایانه شلمچه انجام دادند تردد زائران روان و بدون هیچ مانعی در حال انجام است.

 

سردار سلامی افزود؛ امسال روند تردد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و تلاش زیادی برای سهولت این حرکت انجام شده است.

زائران با عشق و دلدادگی به امام حسین(ع) و فدا شدن در مسیری که این امام به عنوان عدالت، آزادی و اسلام داشت پا به این مسیر می‌گذارند.

 

فرمانده کل سپاه ضمن قدر دانی از همه عوامل دست اندکار این رزمایش بزرگ گفت؛ مسئولان خوزستان و عوامل انتظامی و امنیتی تلاش کردند تا مسیر اربعین با عشق و بدون مشکل خاتمه یابد.

 

وی اشاره کرد؛ دشمن دچار کور رنگی معنوی، سیاسی و دینی شده و قصد کمرنگ جلوه دادن این همایش بزرگ جهان اسلام را دارد حال آنکه این همایش سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار