خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان؛ سپاه در کنار و همراه مردم برای خدمات رسانی به زوار امام حسین پای کار آمده و برای دومین سال پیاپی موکب «محبان اهل بیت» را راه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۳۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

سرهنگ یحیی دانشی معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با حضور در مرز چذابه و بازدید از موکب سپاه «محبان اهل بیت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: سپاه در کنار و همراه مردم برای خدمات رسانی به زوار امام حسین پای کار آمده و برای دومین سال پیاپی موکب «محبان اهل بیت» را راه اندازی کرد.

 

او افزود: روزانه دستکم ۱۰ هزار لیوان شربت در بین مردم برای رفع عطش زائران توزیع می‌شود و این جدا از ایجاد محل اسکان و پخش غذا بین زائران است.

 

سرهنگ دانشی از شیفت بندی فرزندان و خانواده کارکنان سپاه حضرت ولیعصر برای خدمت به زوار اربعین خبر داد و آن را «کار خوب» توصیف کرد.

 

وی ادامه داد:  از همه ظرفیت های سپاه در استان خوزستان برای خدمت به زوار استفاده می شود زیرا اربعین زیربنای تمدن اسلامی است و یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است که دشمن را مغلوب کرد تا راهی جز تسلیم در برابر آن نداشته باشد.

 

سرهنگ دانشی اظهار داشت که در رسانه‌های خارجی نیز از انتشار تصاویر و ویدیو های مربوط به اربعین خودداری می شود زیرا می دانند که تاثیر گذاری آن به دلیل فراملیتی بودن بسیار بالا است.

خدمت رسانی کارکنان و پاسداران در موکب «محبان اهل بیت»

ارسال نظرات
پر بیننده ها