خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی از پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور مسئولین شهرستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۸۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی؛

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی؛

پیاده روی از میدان صاحب الزمان(عج)تا مرقد مطهر شهدای گمنام برگزار گردید.

این برنامه با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گرمسیری و با حضور جانشین محترم فرماندهی،فرماندار،پرسنل بسیج و نیروی انتظامی ،روحانیون،شورای شهر و بسیجیان در گلزار شهدای گمنام لالی انجام گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا گرمسیری بیان کرد: اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

 

وی در ادامه گفت:

اربعین حسینی خون تازه‌ای برای مبارزه با مستکبران عالم و دست‌ نشانده‌های آن‌ها در رگ‌های پیکره اسلام وارد می‌کند. اعتقاد ما این است که سیل خروشان اربعین حسینی بنیان‌های ظلم و جور را بر می‌ کند.

 

او در پایان بیان کرد:

از زیبایی های اربعین حرکت عاشقان و مشتاقانی است که با پای پیاده به هدف زیارت حضرت،  مسافت های طولانی را طی می کنند و این حرکت در واقع  نماد استکبار ستیزی ، استعمار ستیزی، ذلت ناپزیری و آزادی خواهی عاشقان و رهروان امام حسین (ع) است .

 اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به تمامی شیعیان بویژه مردم ولایت مدار شهرستان لالی تسلیت گفته و امید داریم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها