مسئول موکب سرداران مقاومت نیشابور گفت: این موکب در عمود ۵۵ نجف به کربلا مستقر و جهادگران به مدت ۱۰ روز به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌کردند.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور؛ ابوالفضل عشقی بیان کرد: موکب سرداران مقاومت از تاریخ اول شهریورماه جاری به مدت به مدت ۱۰ روز در مسیر نجف به کربلا به زائران پیاده امام حسین (ع) که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اعزام بودند، خدمات‌رسانی کرده است.

 وی افزود: همچنین در طول شبانه‌روز تعداد ۲ هزار نفر در مکان‌هایی که توسط این موکب آماده شده بود استراحت می‌کردند و همچنین در سه وعده‌غذایی از زائران پذیرایی می‌شد.

 

عشقی با اشاره به نقش خیرین روستای «اردمه» در ارائه خدمات به زائران پیاده در موکب روستای اردمه اعلام کرد: پخت نان، آشپزی و سرویس‌دهی به زائران پیاده امام حسین (ع) از جمله خدماتی بود که در این مدت توسط خیران در این موکب ارائه شد.

 

وی با اشاره به استقرار ۵ موکب از شهرستان نیشابور در مسیر نجف به کربلا در این مدت، تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی شامل ویزیت و داروی رایگان به ۲۴۵۰ زائر اربعین حسینی، پخت نان تنوری، توزیع صبحانه، شربت و... از جمله خدماتی است که در این بازه زمانی به کاروان‌های پیاده ارائه شده است.

 

عشقی تأکید کرد: یکی از موارد بسیار مهم در طول این مدت اتحاد و برادری بسیار بزرگ بین موکب‌های ایرانی و عراقی بود که موکب‌ها همراه با هم در کنار یکدیگر  به عشق امام حسین (ع) به زائران پیاده اربعین حسینی ارائه خدمات می‌کردند.

 

مسئول موکب سرداران مقاومت نیشابور در پایان گفت: در مراسم دهه آخر صفر نیز در مسیر نیشابور به مشهد به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) ارائه خدمات خواهد شد.

خدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلاخدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلاخدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلاخدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلاخدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلاخدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلاخدمات‌رسانی جهادگران نیشابوری به زائران اربعین در کربلا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار