خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد خبر داد

تأکید وزیر بهداشت بر ایجاد کد بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: در جلسه با وزیر بهداشت مطرح شد که کد بیمارستان شهید سلیمانی باید توسط سازمان برنامه و بودجه ایجاد شود و همچنین پیگیری‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان انجام شود تا به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

تأکید وزیر بهداشت بر ایجاد کد بیمارستان شهید سلیمانی اسدآباد

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: در دیداری که همراه مسئولین شهرستان با وزیر بهداشت و درمان داشتیم، ایشان توقعات ما را با دستور اقدام و تسریع در خصوص  ام .آر .آی، سی.تی اسکن، سونوگرافی و اکو بیمارستان شهید سلیمانی را صادر کردند.

وی افزود: باوجود اینکه برخی تجهیزات وارداتی است، با دستور ویژه دکتر عین الهی دو سه روز قبل از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کردند تمام مجوزهای این تجهیزات در وزارت بهداشت صادر شده است و نسبت به خرید و واردات اقدام خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به مشکل کد بیمارستان برای استقلال بیمارستان و دریافت اعتبار و پرسنل مستقل گفت: در جلسه با وزیر مطرح شد که کد بیمارستان شهید سلیمانی باید توسط سازمان برنامه و بودجه ایجاد شود و همچنین پیگیری‌ها از سوی وزارت بهداشت و درمان انجام شود تا به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: باید برای رفع گرفتاری‌های دیگر شهرستان در سایه وحدت و همدلی کنار هم باشیم چراکه با همدلی و همراهی می‌توان گره‌های بزرگی را باز کرد چون مشکلات دیگری هم در شهرستان تویسرکان وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار