خبرهای داغ:
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت؛

مرکز ناباروری و اورژانس بیمارستان مهر ملایر افتتاح شد+تصاویر

همدان-همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مرکز ناباروری و اورژانس بیمارستان مهر ملایر با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان با حضور استاندار همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۵۹
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مرکز ناباروری و اورژانس بیمارستان مهر ملایر با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان و با حضور استاندار همدان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر دوشنبه ۶ شهریورماه در آیین افتتاحیه این مرکز اظهار کرد: این مرکز به عنوان دومین مرکز دولتی درمان ناباروری استان همدان، در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

دکتر کریم میرزایی به کمک مالی خانواده مرحومه دکتر سمیه عاملی برای احداث این مرکز ناباروری اشاره و مطرح کرد: فضای فیزیکی این مرکز به شکلی طراحی شده که بتوان در آینده مرکز ناباروری سطح ۳ را که کامل‌ترین مرکز است نیز راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه در این مرکز درمان در ابعاد مختلف توسط متخصصان زنان و زایمان، متخصص اورولوژی، متخصص طب سنتی و روانشناس در کنار سایر کارشناسان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اورژانس بیمارستان نیز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار