خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

وحدت و انسجام بین مردم باعث خنثی‌شدن نقشه‌های شوم دشمنان شد

همدان-استاندار همدان گفت: وحدت و انسجام بین مردم باعث خنثی‌شدن نقشه‌های شوم چندساله‌ دشمنان و اغتشاشات سال گذشته شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۵۸
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در همایش «دولت مردمی و ایران قوی» که در سینما بهمن ملایر برگزار شد و مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴۸ پروژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر، اظهار کرد: ملایر شهر علما، بزرگان، واقفین و شهر انسان‌‌های پرتلاش اقتصادی است.

وی افزود: در هفته‌ دولت امسال یک هزار و ۴ پروژه با اعتباری بیش‌از ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ پروژه با اعتباری حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد که تمامی آنها قابل راستی آزمایی است.

استاندار همدان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌ی زهد و تقوا و مردم‌داری بودند، گفت: تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فردای انقلاب‌اسلامی تلاش کردند نگذارند ایران اسلامی به حیات طیبه‌ی خود ادامه دهد اما نتوانستند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب در چند سال اخیر گفتند تحریم‌های فلج‌کننده برای ایران اعمال می‌کنیم اما هرچه تحریم‌ها را سخت‌تر می‌کنند جواب عکس می‌گیرند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام بین مردم باعث خنثی‌شدن نقشه‌های شوم چندساله‌ دشمنان و اغتشاشات سال گذشته شد.

وحدت و انسجام بین مردم باعث خنثی‌شدن نقشه‌های شوم دشمنان شد

*افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵۷ پروژه با ۱۴ هزار میلیارد تومان در ملایر

فرماندار ویژه ملایر نیز در این همایش اظهار کرد: اگر امروز هر تلاش و کوششی به نتیجه رسیده و هر افتخاری را بالای دست می‌گیریم، در سایه حمایت‌ها و هدایت‌های استاندار محترم همدان محقق شده است.

سلمان اسماعیلی گفت: آخرین افتخار استان همدان با وجود همه نامهربانی‌هایی که در مقطعی صورت گرفت، با تلاش جهادی چند ماه اخیر به عنوان استان سوم کشور در نهضت ملی مسکن ثبت شد.

وی ادامه داد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان در هفته دولت ملایر  از دولت مردمی و انقلابی به یادگار ماند.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه عملکرد هفته دولت امسال در ملایر، برابر با سه دولت قبل است، افزود: هفته دولت امسال بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد تومان جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری کردیم و یک روز تاریخی و بی‌سابقه برای مردم ملایر رقم خورد.

وی ادامه داد: کسب رتبه سوم کشوری استان همدان در نهضت ملی مسکن، بدان معنی است که وعده رئیس جمهور در ساخت مسکن در حال تحقق است.

اسماعیلی افزود: پیگیری‌های نمایندگان مجلس، همه دست‌اندرکاران، نقش مردم ملایر در همراهی و همکاری در تمامی این موفقیت‌ها و رسانه‌ها که روایتگران صادقی از موفقیت‌ها در جهاد بزرگ تبیین هستند، ویژه و بی‌بدیل است.

وی عنوان کرد: در پایان امسال وجود این وحدت و وفاق، یک انتخابات حداکثری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات