خبرهای داغ:
دکتر مجذوبی:

مرکز جامع سرطان همدان به عنوان یک طرح ملی در دست اجرا است

همدان-رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه مرکز جامع سرطان به عنوان یک طرح ملی در دست اجرا است، گفت: فاز یک مرکز جامع سرطان در مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۷۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی مجذوبی امروز در آیین  افتتاح بخش پرتو درمانی مرکز جامع سرطان بعثت همدان که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا شیرینی خدماتی که سال‌ها طول کشیده تا به بهره‌برداری برسد، احساس و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سالانه ۲ هزار و ۸۰۰ فرد مبتلا به سرطان در استان شناسایی می‌شود که برخی به شیمی درمانی و برخی به پرتو درمانی نیاز دارند، عنوان کرد: به همین دلیل وجود مرکزی برای شیمی درمانی و پرتودرمانی برای درمان بیماران ضروری بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بخش کموتراپی این مرکز سال گذشته و بخش پرتودرمانی آن امروز به بهره‌برداری رسید، گفت: دستگاه‌های بخش پرتودرمانی در سال ۹۷ به مبلغ ۴۴ میلیارد تومان خریداری شد که ۵ میلیارد آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تأمین شد که امروز ارزش این تجهیزات ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه مرکز جامع سرطان به عنوان یک طرح ملی در دست اجرا است، تصریح کرد: فاز یک مرکز جامع سرطان در مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر ایجاد شده و امیداریم طی ۲ سال آینده بتوان فاز دوم این طرح را تکمیل و به بهره برداری رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات