خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

افتتاح ۲۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی طی هفته دولت در استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از افتتاح ۲۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۶۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حوزه راه‌های روستایی اظهار کرد: در هفته دولت ۲۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی در استان همدان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۹۸.۷ درصد راه‌های روستایی استان همدان آسفالت شده و فقط آسفالت کمتر از ۲ درصد آن باقی مانده است که شامل ۱۳ روستا بوده و اکثر این روستاها نیز زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: هم اکنون عملیات آسفالت راه های روستایی: دولت آباد- ورکش، بابا رستم-قشلاق، تواله-اسدآباد، شریف آباد-اکبر آباد، پریان، هریرز و مالچه- ایرانه جمعا به طول ۲۰ کیلومتر به اتمام رسیده است و در طی هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی بیان کرد: هم اکنون عملیات ساخت ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در دست اقدام اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان قرار دارد و امیدواریم با پیگیری های انجام شده و تامین اعتبار مورد نیاز در سال آینده به بهره برداری برسد.

آهکی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون افزون بر ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان بهسازی و روکش آسفالت شده است و این عملیات تاپایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: همدان در برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته رتبه سوم کشور را دارد و با برنامه ریزی های انجام شده امیداوریم عملیات ساخت راه روستایی ۱۳ روستا باقی مانده نیز به زودی تکمیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات