خبرهای داغ:
دکتر مجذوبی:

مرکز خدمات جامع سلامت اعتمادیه همدان بیش از ۴۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد

همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت اعتمادیه همدان گفت: این مرکز با پایگاهی که مستقر شده بیش از ۴۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۹۲
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
مرکز خدمات جامع سلامت اعتمادیه همدان بیش از ۴۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی مجذوبی امروز در آیین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت اعتمادیه همدان که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این مرکز برای مردم منشاء خیر و برکت باشد.

وی با بیان اینکه این مرکز با پایگاهی که مستقر شده بیش از ۴۰ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، گفت: احداث این مرکز  در سال ۱۳۹۶ در مساحتی به وسعت ۶۶۵ متر مربع آغاز شد و امروز با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه موفقیت‌هایی که امروز در حوزه سلامت در استان صورت می‌گیرد به دلیل همکاری و همراهی دکتر رحیمی معاون وزیر بهداشت است، تصریح کرد: کمتر دیدم یک نیروی همدانی در یک جایگاهی قرار گیرد و به این میزان به استان توجه داشته باشد که جای تقدیر دارد.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه دکتر مجذوبی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونان ایشان با همت جهادی، سرعت در رشد پروژه‌های حوزه عمرانی را چند برابر کردند، افزود: از تمامی کادر پزشکی و مدیران استان که پیوسته در این عرصه حمایت و پشتیبانی کرده و یک مجموعه همراه، همسو و هم جهت در کارهابه وجود آمده تشکر می‌کنم.

 وی با بیان اینکه بخش سلامت یکی از قله‌های بزرگی است که در استان تعریف شده و در تلاش هستیم تا به این قله دست یابیم، عنوان کرد: در این عرصه کار را با قدرت و سلامت پیش می‌بریم تا بتوانیم به هدف دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار