خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین توسط بانوان کارمند گفت: بانوان کارمند می‌توانند در انعکاس ارزش‌های جامعه اسلامی با جدیت ورود و جهاد تبیین کنند.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۵۷
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در همایش پیاده‌روی بانوان کارمند همدان به مناسبت هفته دولت و بسیج کارمندان با اشاره به جایگاه بانوان اظهار کرد: نقش و جایگاه بانوان کارمند در جامعه متفاوت بوده و می‌توان آنها را به عنوان الگو معرفی کرد.

وی با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین توسط بانوان کارمند افزود: دشمن می‌خواهد با تنفس مصنوعی به فتنه بی‌جان، جان ببخشد تا انسجام نظام و پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی را تحت تاثیر قرار گیرد و می‌طلبد که بانوان کارمند ما با جهاد تبیین و روشنگری در این زمینه و مقابله با نقشه دشمنان نقش آفرین باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز نیز در مبدأ تاریخی حساسی قرار داریم، گفت: بانوان کارمند در این مقطع تاریخی از جایگاه حساسی برخوردار هستند و عملکرد و نگاه شما ثبت می‌شود همانگونه که در گذشته در طول تاریخ ثبت شده است.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند شبکه‌های مجازی، ماهواره و ... که در اختیار دارد باورهای ما را دست‌کاری کند.

نجاری با اشاره به نتایج تبعیت از رسانه دشمن و عدم توجه به دین در جامعه افزود: بانوان کارمند می‌توانند در انعکاس ارزش‌های جامعه اسلامی با جدیت ورود کنند و در خصوص اینکه حجاب با چه زحمتی به دست آمده روشنگری و جهاد تبیین کنند، همان کاری که حضرت زینب(س) انجام دادند.

وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی به ارزش‌ها کاری است که دشمن به دنبال آن در جامعه ما است، گفت: دین اسلام نگاه ویژه‌ای به جایگاه زن دارد و بیشترین حق و حقوق را برای زن قائل شده که در هیچ دین و مکتبی آن را مشاهده نمی‌کنیم و آن تعهد در برابر تمتع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: این‌ها مدعیان آزادی هستند و اگر ما هوشیار و آگاه نباشیم دشمن  ما با کار رسانه‌ای خود ارزش‌ها و دین ما را از ما می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار