خبرهای داغ:
فلاحی خبر داد

اعزم ۱۳۰ زائر اولی به کربلا به همت گروه جهادی شهدای بسیج رسانه تویسرکان

همدان-مسئول گروه جهادی شهدای بسیج رسانه تویسرکان از اعزام ۱۳۰ زائر اولی از شهرستان تویسرکان به کربلا معلی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۵۸۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

مجید فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: ۵۶۹ زائر اولی در سطح شهرستان تویسرکان شناسایی که از بین این تعداد ۱۳۰ نفر که به دلیل مشکل مالی موفق به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی نشده‌اند.

وی افزود: با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۱۲ نفر از خیرین نیک اندیش با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از طریق مرز‌های مهران و خسروی در این همایش حسینی  حضور خواهند یافت.

مسئول گروه جهادی شهدای بسیج رسانه تویسرکان عنوان کرد: علاوه بر هزینه مستقیم پرداخت شده به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس‌هایی که زائران را به مرز‌های یاد شده انتقال می‌دهند، در هر سرویس ۵  نفر عزیزان اعزامی زائر اولی را با نصف قیمت کرایه مصوب به مقصد می‌رسانند.

وی ادامه داد:  ۸ خیر نیز تامین کفش و کوله‌پشتی  ۵۹ نفر از این زائران را با صرف اعتباری بالغ بر ۴۷۲ میلیون ریال به آنان هدیه کردند.

فلاحی با بیان اینکه مجموع هزینه سفر و اقلام اهدایی به مسافرین دیار عشق  به یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال رسیده است، گفت: سال گذشته هم از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز ۳۵ زائر اولی به کربلا اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار