خبرهای داغ:
سرگزی خبر داد

رهسپاری بیش از ۱۲ هزار زائر از همدان به مرزهای مهران و خسروی

همدان-معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از رهسپاری افزون بر ۱۲ هزار زائر در قالب ۴۶۷ سرویس به مرزهای مهران و خسروی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۶۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین از ۲۷ مرداد ما تا ۹ شهریور ماه تعداد ۹۳۴۱ زائر در قالب ۲۹۶ اتوبوس و تعداد یک هزار و ۸۵۱ زائر در قالب  ۱۱۳ میدل باس و ۸۰ زائر در قالب ۳۳ دستگاه سواری، به مرز مهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همچنین تعداد یک هزار و ۱۴ زائر در قالب ۲۵ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی رهسپار شدند، افزود: در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۸۶ زائر در قالب  ۴۶۷ سرویس به سمت کشور عراق و کربلای معلا راهی شدند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: از آغاز طرح اربعین افزون بر ۱۱ میلیون تردد با سامانه‌های تردد شمار در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است و طبق بررسی آماری ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به آغاز موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به زوار آقا ابا اعبدالله حسین (ع) تعداد ۱۸ نفر از نیروی های راهداری استان در مرز مهران مستقر هستند و تعداد ۱۵ نفر از همکاران بخش حمل ونقل مسافر نیز بصورت ۲۴ ساعته در پایانه های مسافری سطح استان مشغول خدمات رسانی به زائرین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار