خبرهای داغ:

مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در سرخه برگزار می شود

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی هیئت توسل هفتگی و روضه امام حسن مجتبی (ع) تا پایان ماه صفر در این مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۷۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه،همزمان با روزهای پایانی ماه صفر، مراسم عزاداری حسینی همراه با اطعام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برپا شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این مراسم ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم سوگواری حسینی از ابتدای ماه محرم در نوبت های صبح و عصر ویژه ه خواهران و برادران در مسجد برگزار و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

او افزود: در این راستا پذیرایی و توزیع اطعام عزاداران توسط کارگروه جهاد سازندگی و گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: هیئت توسل هفتگی و روضه امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی با مداحی مرتضی باقیان و محمد امین جمال در کانون کمیل بن زیاد (ع) این مسجد برگزار شد.

جلال بیان داشت: همچنین به مناسبت ایام دهه آخر ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم عزاداری با حضور بسیجیان با سخنرانی حجت الاسلام احسانی و مداحی مهدی سعدی و محمد امین جمال برپا شد.

او خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه آموزشی دو روزه هلال احمر در پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در این محله با حضور برادران بسیجی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

همچنین به مناسبت دهه آخر ماه صفر، مراسم سخنرانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی در مسجد ولی عصر (عج) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برگزار و پذیرایی از عزادران توسط کارگروه جهادی انجام شد.

گفتنی است کلاس آموزش قرآن کریم در روزهای یک شنبه هرهفته در مسجد ولی عصر (عج) در رده نوجوانان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار