خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از اهدای یک عدد خروس ذبح شده به نیازمند و جمع آوری مبلغ 15 میلیون ریال جهت قربانی ماه صفر با یاری خیرن و جهادگران در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۴۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه صفر، یک عدد خروس به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در سرخه، ذبح و به خانواده نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) اهدا شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

او افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان، اقدامات جهادی در قالب طرح های مختلف با یاری بانیان، خیرین و جهادگران انجام و همچنان نیز ادامه دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در این دوره نیز تهیه و ذبح یک عدد خروس به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار ریال تهیه و به خانواده نیازمند توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد اهدا شد.

ادهم اضافه کرد: همچنین مبلغ 15 میلیون ریال جهت قربانی ماه صفر، توسط این گروه جهادی جمع آوری و به مسئولان امر جهت انجام قربانی داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار