با نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی در کنار دیگر دستگاه‌ها و هیئت‌های مردمی برای خدمت رسانی و استقبال از زائران حرم امام رئوف آماده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۴۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار سید قاسم میرفضلی معاون آماد و پشتیبانی سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به توجه جدی امسال سپاه در خصوص خدمت رسانی به زائران پیاده حرم امام رضا علیه السلام در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس گفت تمامی تلاش همکاران ما در سپاه و بسیج استان این است تا بتوانیم خدمتی هرچند کوچک به زائر امام هشتم داشته باشیم.

وی با تاکید بر حجم حضور مسافران و زائران رضوی در چند روز منتهی ماه صفر و همزمان با شهادت حضرت امام رضا می‌باشد گفت در بخش خدماتی بین راهی بیش از ۳۵۰۰ متر موکت های مردمی در اختیار قرار داده‌ایم.

میر فضلی از در اختیار قرار دادن امکاناتی همچون تانکر آب سردخانه سیار تریموس و دستگاه آب جوش تجهیزات آشپزخانه‌ای برای طبخ غذای گرم به زائران پیاده خبر داد و گفت سپاه امام رضا با کمک از استان‌های همجوار خراسان‌های شمالی و جنوبی و سمنان در این ایام نسبت به استقرار نانوایی‌های سیار و در اختیار قرار دادن ۵۰ هزار تخته پتو به کمک زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا خواهد رفت.

وی همچنین از واگذاری بیش از ۵۰ چشمه سیار سرویس بهداشتی برای موکب‌های بین راهی خبر داد و گفت تلاش ما بر مساعدت به موکبداران بین راهیست تا بتوانند خدمات شایسته‌تری را به زوار ارائه دهند

سرهنگ پاسدار میرفضلی با اشاره به اینکه حجم زائران امام رضا علیه السلام در دهه آخر سفر در مشهد کم نظیر است از همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خواست تا در یک حرکت جمعی و مردمی با روحیه جهادی بتوانیم از خستگی زائر علی بن موسی الرضا قدری بکاهیم و ایام خوب و معنوی در شهر مشهد را داشته باشد.

خبرنگار/غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار