خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای خدمات رسانی به زائرین حرم رضوی در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای خدمات رسانی به زائرین حرم رضوی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۶۱
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای خدمات رسانی به زائرین حرم رضوی در استان همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است، تامین ناوگان حمل ونقل عمومی برای زائرین متقاضی سفر به مشهد مقدس از ۲۰ شهریور تا پایان ماه صفر پیش بینی شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌ها حمل ونقل مسافری استان برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی انجام شده است تا در صورت لزوم با تمامی ظرفیت نسبت به جابه جایی زائران اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: در صورت افزایش تقاضای سفر‌های زائران حرم مطهر رضوی با ناوگان عمومی جاده‌ای از تمامی ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری برای جابه جایی زوار استفاده خواهد شد.

وی در پایان گفت: برای جابه جایی زائران حرم رضوی ۲۷ دستگاه اتوبوس تامین شد و هم اکنون نیز مشغول خدمات رسانی به زائران هستند، زائرین می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی و مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافری نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار