خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل راهداری استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۲۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به پایان تعطیلات تابستانی اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان همدان برای بازگشت مسافران تابستانی  انجام شده است.

وی افزود: با توجه به نقش و تاثیر دو عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای از رانندگان خواهشمندیم حتما در هنگام خستگی وخواب آلودگی استراحت کوتاهی در بین راه داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: همچنین از تمام مسافران چه آنها كه از خودرو شخصی استفاده می كنند و چه مسافرانی كه قصد استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند تقاضا می شود كه بازگشت خود را به روزهای پایانی منتهی به مهرماه موكول نكنند تا با مشكلات احتمالی همچون ترافیك و صف انتظار بلیت مواجه نشوند.

وی اظهار کرد: هم اینك با هماهنگی پلیس راه، كار آشكار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت های محسوس و نامحسوس مشترك پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال می باشند .

آهکی گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال‌ها نیز نظارت خود را تشدید كرده‌ایم و با توجه به نگرانی‌هایی كه در بحث حوادث جاده‌ای وجود دارد، مسائل با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار